Korunní 880/101, Praha 3 +420 728 562 404
title image

Fashion program

Sales Promotion Fashion Shopping Discount

Víkendový kurz: Úvod do módního průmyslu

5.600 

Je móda vaší vášní a chcete se o tomto fenoménu dozvědět více? Máte ambice začít podnikat v odvětví módy, ale zatím nemáte konkrétní vizi? Nebo jste světem módy dosud nepolíbení, ale cítíte, že je čas na změnu? Pak je víkendový kurz toho nejzajímavějšího ze světa fashion přesně pro vás.

Popis

Event Details

Módní průmysl není jen ohromný byznys, ale také svět fantazie, příběhů a snů. Nemusíte mít podnikatelský záměr nebo umět šít, stačí vědět, že vás móda přitahuje. Během víkendového kurzu se zaměříme na podstatu módy a proč není tak povrchní, jak by se někdy mohlo zdát. Podíváme se také na velkolepá a inspirativní jména, ale zároveň si ukážeme, že móda není pouze o jednotlivcích. Je kolektivním vyjádřením naší doby, a proto se budeme věnovat také aktuálním trendům ze světa fashion u nás i v zahraničí. V rámci kurzu se budeme zabývat nejen pohledem do marketingového prostředí módních značek, ale také budeme čerpat inspiraci z těch, které dosáhly výrazného úspěchu.

V neposlední řadě se zaměříme na problematiku české módní scény. Naším cílem je poskytnout pevný základ znalostí prostřednictvím faktů, analýzy trhu a aktuálních reportů. Nebude chybět také řada inspirativních videí v kombinaci s diskuzemi o různých aspektech módy. Během semináře každý student vypracuje projekt, který mu pomůže lépe porozumět potřebám a preferencím módních zákazníků. Víkendovým programem vás provede expertka na textilní a oděvní trh Ing. Barbora Míková. S dlouhodobým zájmem a expertizou v mapování české módní scény, patří mezi uznávané odborníky na lokální trh. Víkendový kurz otevíráme vždy v maximálním počtu 6 studujících.

TERMÍN KURZU

21. 9. - 22. 9. 2024

10:00 – 17:00

sobota a neděle

harmonogram dne ke stažení zde

přednášející

Volná místa

5 volných míst

Víkendový kurz Úvod do módního průmyslu poskytuje jedinečný náhled na to, jak funguje celý módní byznys. Jedná se o unikátní kurz, který je pod záštitou našeho institutu. Vzhledem k situaci v  České republice, kdy máme talentované módní návrháře, ale ti nenachází uplatnění na trhu, jsme se rozhodli na základě velké poptávky z průmyslu seskupit naše získané zkušenosti z módního byznysu a sestavit kurz, který reaguje na potřeby trhu. V kurzu se dozvíte základní a nepostradatelné informace o odvětví módního průmyslu ve světě a v České republice. Ukážeme si, jaké faktory musí obchodník předvídat a analyzovat, než přijde na svět s novou kolekcí (zohlednění mikro a makro trendů).

Úvod do módního průmyslu doporučujeme jako vstupní kurz našeho Institutu, na který můžete navázat kurzem BASIC nebo MEDIUM.

Struktura kurzu
  • sobota a neděle v časech 10.00 – 17.00
  • harmonogram dne ke stažení zde
  • 2x denně přestávka (z toho jedna delší na oběd)
  • možnost vypracování závěrečného projektu / pro udělení certifikátu
  • součástí jsou výukové podklady
  • diskuze ve skupině
  • ukončeno certifikátem (být přítomen oba vyučující dny a vypracovat závěrečný projekt)
Teoretické okruhy:
  • analýza módního trhu 
  • hlavní vývojové trendy ve fashion 
  • autorská módní tvorba, bariéry při vstupu na trh, spolupráce s průmyslem 
  • udržitelná móda a aktuální situace ve světě 
  • zásadní módní milníky (móda jako odraz doby)
  • slow fashion / fast fashion
  • specifika fashion marketingu
  • Česká lokální módní scéna
  • vypracování projektu
Po absolvování kurzu porozumíte:
  • co mělo zásadní vliv na formování trhu v minulosti
  • pochopení současného stavu fashion industry / aktuální statistiky ve spolupráci s ATOK
  • co je nutné zohlednit, pokud chcete úspěšně podnikat ve fashion
  • jak funguje módní trh a jaké vlivy jsou zásadní pro budoucnost v módním sektoru
  • jaké strategie zvolit pro úspěšné fungování labelu v dnešní době s ohledem na aktuální situaci spojenou s rizikem pandemie
  • digitální móda a vstup do online prostředí – jaké jsou trendy pro nadcházející roky
V rámci kurzu používáme vlastní podklady k výuce
  • studijním podkladem k výuce je kniha Fashion management na které se podílel tým IMT
  • čerpáme ze zkušeností a praxe jednotlivých přednášejících
Ing. BARBORA MÍKOVÁ

Barbora po ukončení studií na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde se věnovala problematikou autorské oděvní tvorby na českém trhu, pracovala ve vydavatelství Burda Praha a v marketingovém oddělení české oděvní značky Pietro Filipi. V současné době je na mateřské dovolené, přednáší o českém módním trhu a píše reporty o stavu módního průmyslu v ČR. V Institutu módní tvorby pravidelně přednáší Fashion marketing a management a věnuje se individuálnímu poradenství. Barbora přednáší na IMT v kurzech BASIC,  MEDIUM .

MÍSTO KONÁNÍ: INSTITUT MÓDNÍ TVORBY

Adresa: Korunní 101, Praha 3 – Vinohrady

POŘADATEL KURZU:

Hauner partners s.r.o., sídlo firmy: Korunní 880/101 130 00 Praha 3 – Vinohrady. IČ: 03444317

KONTAKT

info@institutmodnitvorby.cz; +420 728 562 404

Termíny přihlášek

Závazné přihlášky je možné zasílat nejpozději týden před zahájením programu (pokud je ještě volná kapacita – stává se, že se obsadí mnohem dříve). Teprve uhrazením kurzovného je místo pro studenta pevně blokované. Další termíny kurzu se objeví vždy až po naplnění kapacity a program otevíráme cca 4 x ročně pro omezený počet studujících.

Cena kurzu

5.600 Kč

Další informace

Další informace

Hmotnost 1 kg
Rozměry 20 × 30 × 50 cm
Typ kurzu

Víkendový kurz: Úvod do módního průmyslu

Status